DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Bylinky pro Vaše zdraví ..... čistě přírodní produkty firmy OKG

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.prozdravi.com nebo zaslané na e-mail bylinkyprozdravi@email.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Elektronická objednávka

Elektronická objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání e-mailového potvrzení o přijetí objednávky. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Kupní smlouvu lze zrušit jen za následujících podmínek:

Zákazník oznámí e-mailem nebo telefonicky prodávajícímu záměr o zrušení objednávky nebo její části, bez jakýchkoliv sankcí do 24hodin od odeslání e-mailového potvrzení o přijetí objednávky.

Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Dodací podmínky

Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Pokud je zboží skladem, vyřizujeme objednávky do 48 hodin od potvrzení objednávky. Zboží dodáváme po celé ČR. Poštovné je připočítáno k celkové částce již v objednávce. Při opakovaném pokusu o dodání zboží (nebyl-li kupující zastižen a nepřevzal si zboží v uvedeném termínu Českou poštou) je připočítána částka za náhradní dopravu (dle tarifu dopravce). Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího dnem dodání a zaplacení zboží.

Cenný balík České pošty

Česká pošta obvykle doručuje do 48 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

 

Převzetí zboží


Doporučujeme prohlédnout si zboží­ bezprostředně při jeho převzetí­. Pokud je zjištěno mechanické poškození­ obalu výrobku, doporučujeme sepsat za pří­tomnosti dopravce záznam o poškození­ zásilky, usnadní to pří­padnou reklamaci.

Podepsání­m přepravního listu přepravci zákazní­k souhlasí s převzetí­m zboží­ a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u zboží baleného do igelitové folie i samotné zboží­.

Náhradu škody vzniklou poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky přepravou Česká pošta projedná jen za podmínky, že příjemce reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace může být uplatněna do dvou pracovních dnů po dodání zásilky za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku.

Osobní odběr je možný na adrese provozovatele (Červená Lhota 28) po předchozí telefonické domluvě.

Platební podmínky

Platba za zboží se provádí:

1) v hotovosti kurýrovi při převzetí zboží dobírkou ČP

2) platbou předem na bankovní účet, jehož číslo bude zasláno po přijetí objednávky (zboží odešleme po obdržení platby)

Ceny poštovného a balného

dobírka 130 Kč
- při platbě předem na bankovní účet poštovné ZDARMA

Záruční podmínky

Záruční doba je stanovena doporučenou dobou spotřeby u jednotlivých produktů. Pro bližší informace se můžete dotázat před odesláním objednávky na e-mail uvedený v kontaktech.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným užíváním zboží.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel serveru www.prozdravi.com garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Osobní data kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. Prodávající garantuje, že neposkytne Vaše data žádné třetí straně. Používáním internetového obchodu www.prozdravi.com souhlasí kupující se shromažďováním a používáním informací o nákupech pro účely prodávajícího.

Reklamace

Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď telefonicky, e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele (Ing. Dagmar Dušková).

Kupující nemá právo na výměnu zboží či vrácení peněz, pokud zboží bude jakkoliv poškozené jeho nesprávným použitím, uchováním nebo špatnou manipulací.

Zboží lze reklamovat u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese:

Ing. Dagmar Dušková

Červená Lhota 28

67507 Čechtín

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:

1) kupující odešle e-mail na adresu bylinkyprozdravi@email.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (popř. na účet číslo)." Datum a podpis.

2) kupující doručí zboží zpět na adresu uvedenou výše

3) zboží musí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi

4) náklady na doručení hradí kupující

5) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou!

6) peníze za zboží budou kupujícímu vráceny poštovní poukázkou nebo bankovním převodem, a to do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Vrací se pouze částka za zboží ponížená o balné (dopravné).

 

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.